Freelance SEA Specialist

Freelance Online Marketeer

Bepaling van doelen en targets

Eenduidige doelen en targets zijn essentiële factoren binnen SEA. Heb je bijvoorbeeld wel eens nagedacht over de ROAS (Return on Ad Spend) die je moet behalen om break-even te draaien?

Zoekwoordenonderzoek

Zoekwoorden vormen vandaag de dag nog steeds de meest belangrijke targeting-factoren binnen het ecosysteem van Google Ads. Waar zoekt jouw doelgroep op?

Conversietracking

Correcte conversie-tracking is cruciaal voor de meetbaarheid van marketinginspanningen, maar is ook zeer belangrijk voor de input van het algoritme van Google Ads.

Opzet/herstructurering campagnes

Afhankelijk van het type bedrijf, het beschikbare budget en de doelstellingen, worden er SEA-campagnes opgesteld die de meeste potentie hebben om de gestelde doelstellingen te behalen.

Feedoptimalisatie

Bij advertentietypes die gebruik maken van een product feed (ecommerce), is het belangrijk dat er aandacht wordt geschonken aan deze feed voor optimale prestaties.

Beheer en optimalisatie

Wanneer de campagnes eenmaal opgesteld zijn zal er bewogen worden naar de uitvoering van wekelijkse optimalisatie werkzaamheden.

06 272 131 51
Google Ads Logo
Google Analytics logo
Google Search Console logo
Google Tag Manager logo
Google Merchant Center Logo
Channable Logo